Dag 2 en 3: San Francisco - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Alex - WaarBenJij.nu Dag 2 en 3: San Francisco - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Alex - WaarBenJij.nu

Dag 2 en 3: San Francisco

Door: ingridenalex

Blijf op de hoogte en volg Alex

17 Juli 2012 | Verenigde Staten, San Francisco

Vandaag vroeg opgestaan (toch een vette jetlag) en om 6.00 uur ontbeten. Om 7 uur in de taxi en om 7.30 in de BART naar downtown San Francisco. Om 9.00 uur met de 1e boot naar Alcatraz om daar enkele uren door te brengen. “Have fun in prison” zoals bij vertrek werd gezegd is zeker gelukt. Erg "leuk" om te zien hoe al die gevangenen in hokjes van 1,5x3 M vaak tot hun dood zaten. Ook het uitzicht vanaf “De Rock” op de Golden Gate Bride en op San Francisco is prachtig. Alleen jammer dat het niet zonnig was.
’s Middags terug aan land eerst even wat gegeten in het Hardrock Cafe van San Francisco. Daarna via pier 39 (met de zeehonden) en de bekende cable cars naar Lombard street gelopen. De laatste bezienswaardigheden welke we niet mochten missen waren little Italia en China Town.
Dinsdag hebben we een dagje weinig gedaan. We zijn bij het hotel gebleven.'s Morgens lekker wat gelezen en foto’s op de computer gezet om dit verslagje te kunnen maken. 's Middags aan het zwembad van het hotel gelegen.

• 20 Juli 2012 - 10:10

Marjan:

jee,jullie hebben al heel wat gezien de eerste dagen ! ( en nog zoooveeeel voor de boeg...)
    Ik denk dat jullie met KLM hebben gevlogen,he ? Op de vluchten naar de USA van Delta Airlines van zondagmorgen zaten er naalden in het eten !
    Jullie hebben ook beter weer dan hier,bofkonten.
    Benieuwd naar de volgende foto's,geniet lekker verder

• 21 Juli 2012 - 15:49

John:

Hey hallo.....hoe is het in de States?

• 21 Juli 2012 - 16:14

AM En Walter:

Het begin ziet er goed uit. Het weer lijkt op de foto's beter dan de voorspelling.
    Thuis is het komende week ook een beetje zomer. Eindelijk!.
    We zijn benieuwd naar jullie ervaringen met de camper en kijken dus uit naar de volgende verslagen en de foto's. Veel plezier verder en de groeten uit Geldrop.