Dag 21-22 Camper terug, Las Vegas, naar Washington - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Alex - WaarBenJij.nu Dag 21-22 Camper terug, Las Vegas, naar Washington - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Alex - WaarBenJij.nu

Dag 21-22 Camper terug, Las Vegas, naar Washington

Blijf op de hoogte en volg Alex

04 Augustus 2012 | Verenigde Staten, Las Vegas

Vandaag rijden we het laatste stuk met de camper. We hebben in Kingman, Nevada overnacht op een totaal nietszeggende camping waar we wel nog aardige Zwitsers troffen. Nadat ik ze had geholpen met de weg vinden naar het inleverpunt van het camper in Los Angeles, nodigde ze ons spontaan uit om bij hun thuis in deomgeving van Thun in Zwitserland te komen. Hun gastezimmer zou beschikbaar zijn.
Na 2 uurtjes rijden waren we al in Las Vegas. Omdat we de camper pas om 15.00 uur moesten inleveren zijn we eerst nog naar het Las Vegas south outlet center gereden. Na 2 uur shoppen uiteindelijk de camper ingeleverd. Bij Cruise America wisten ze ondertussen dat we geen orginele linker buitenspiegel meer hadden. Het opnemen van de schade was al net zo simple als alles bij Cruise. Een monteur deed een schatting van 650 $ en daarmee was het afgehandeld. Na een beetje klagen over de afhandeling dat ze ons 3 dagen lang niet echt hebben geholpen werden spontaan 2 dagen rental cost in mindering gebracht. De uiteindelijke kosten vallen met zo’n 400 $ dan toch nog mee. Cruise regelt nog een taxi naar ons hotel aan de Las Vegas Strip waar we eerst een “frisse” duik in het zwembad nemen. Las Vegas is tot nu toe onze heetste plek. Het blijkt 110 graden Fahrenheit, goed voor zo’n 43graden celcius.
‘s Avonds natuurlijk nog naar de Strip waar de hotels, casiono’s, restaurants, winkelcentra een mooie lichtshow verzorgen. Na een paar uurtjes deze overweldige happening te hebben binnen gehaald op tijd naar bed. De volgende ochtend om 6.30 opstaan om naar de luchthaven te kunnen voor onze vlucht naar Washington. Leuk is dat je bij Delta in de lucht on-line kunt zijn. Kan ik dit verslag direkt uploaden.