De 1e dag - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Alex - WaarBenJij.nu De 1e dag - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Alex - WaarBenJij.nu

De 1e dag

Door: ingridenalex

Blijf op de hoogte en volg Alex

15 Juli 2012 | Verenigde Staten, San Francisco

zondag 15 juli 2012
Vanochtend vroeg opgestaan. Walter was zo aardig om ons al om 6.45 op te halen zodat we al voor 8.30 uur op Schiphol waren. Nog even in de KLM lounge geweest en toen met een kleine vertraging begonnen aan de vlucht. Onderweg prachtig uitzicht gehad over Groenland.
De vlucht duurde slecht ruim 10 uur waardoor we al om 11.15 landden. Toch vreemd dat je zo lang in het vliegtuig zit en gewoon op zondag ochtend nog aan de andere kant van de wereld staat. De douane, koffers en shuttlebus gingen ook snel en dus stonden we voor 13.00 uur in het hotel.
Toen werd het zo lang mogelijk volhouden om niet te gaan slapen. Wat rondhangen bij het zwembad van het hotel waarbij we verschillende “vreemde” vogels hebben gezien. Na het eten konden we dan eindelijk naar bed.

• 23 Juli 2012 - 14:36

Petra.ruissenaars@hotmail.com:

Wat een schitterende foto's!
    Via de link op Maaike der Facebook kwam ik hier terecht. Geniet nog maar van jullie reis.

Groetjes Wim en Petra