Dag 15-17: Moab, Monument Valley en reis naar Page - Reisverslag uit Mexican Hat, Verenigde Staten van Alex - WaarBenJij.nu Dag 15-17: Moab, Monument Valley en reis naar Page - Reisverslag uit Mexican Hat, Verenigde Staten van Alex - WaarBenJij.nu

Dag 15-17: Moab, Monument Valley en reis naar Page

Blijf op de hoogte en volg Alex

31 Juli 2012 | Verenigde Staten, Mexican Hat

Vanochtend eerst wat geshop ‘ed in Moab. Daarna doorgereden naar Monument Valley. Hoe dichterbij je komt hoe geweldiger het landschap. Jammer dat het ’s avonds weer flink onweert waardoor we de verwachte mooie foto’s van monument valley bij zonsondergang niet kunnen schieten. Mogelijk morgen beter.
Vanacht was het opnieuw erg slecht weer. Veel onweer en regen. Zoveel zelfs dat het raampje boven de slaapplek van Maaike en Robin lekte. Met handdoeken hebben we het water op kunnen vangen. Vanmorgen was het gelukkig weer beter weer. Zo goed zelfs dat we de indianen tour door Monument Valley gaan doen. Na flink afdingen gaan we uiteindelijk samen met onze buren van de camping met indiaan Ronney een rondje maken van zo’n 3 uur. Het is een rit overonverharde wegen met een 4x4. Dit soort auto’s is ook echt nodig. Het uitzicht onderweg is erg bijzonder. Ik maak weer meer dan 100 foto’s welke weer uitgezocht kunnen worden voor later op de site. ’s Avonds drinken we gezellig met de buren Arno en Lisette een biertje en kletsen we over de ervaringen met de camper en de vakantie tot nu toe.
Vanmorgen zijn we naar Page gereden waar we morgen Antelope Canyon willen bezoeken. De rit onderweg was niet echt bijzonder. Voornamelijk een vlakke rit door de woestijn met nauwelijks plaatsjes onderweg. We staan nu op de camping in Page waar het erg warm is. De camping staat redelijk vol met RV’s maar je ziet bijna geen mensen. Iedereen zit waarschijnlijk binnen bij de Airco.

• 03 Augustus 2012 - 14:11

Ineke Van Rijsingen:

Ik ben een tante van Coen en in oktober gaan wij gedeeltelijk zo'n zelfde reis maken. Ik geniet erg van de verhalen en vooral van de prachtige foto's. Hierdoor krijg ik nog meer zin in onze reis dan ik al had.
    Geniet nog van al het moois, dan doen wij het in oktober.