Over route 66 naar Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Alex - WaarBenJij.nu Over route 66 naar Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Alex - WaarBenJij.nu

Over route 66 naar Las Vegas

Blijf op de hoogte en volg Alex

09 Augustus 2014 | Verenigde Staten, Las Vegas

8 Aug
We zijn vroeg vertrokken in Williams waar het dan nog heerlijk fris is. We rijden vandaag relatief weinig en gaan via route 66 naar Las Vegas. Bij Hackberry maken we weer veel foto’s en deze keer ook binnen, tot en met de dames WC. Onderweg wordt het steeds warmer en wanneer we bij de Hoover dam stoppen is de temperatuur al opgelopen tot net boven de 40 graden. We zijn al voor 2 uur ’s middags in Las Vegas. Omdat het nog te warm is voor het zwembad besluiten we om eerst naar het Premium Outlet Centrum van Las Vegas te gaan. Na een paar uurtjes shoppen hebben we flink wat korting weten te scoren maar ja, uiteindelijk moet er toch ook gewoon betaald worden. Rond 5 uur zijn we in het hotel waar we direct doorgaan naar het zwembad. Een heerlijk gekoeld zwembad met veel ligstoelen en zelfs een DJ die voor de zomerse muziek zorgt. Na een klein uurtje gaan we terug, omkleden en dan eten. De conciërge verwijst ons voor een goed betaalbaar restaurant in het casino “Venetian”. Hier hebben ze zelfs in het hotel een grote gracht waar je in een gondel kunt worden rondgevaren. Na het eten gaan we terug naar ons hotel waar we natuurlijk nog een gokje gaan wagen. Maaike is tenslotte de 21 gepasseerd en legaal mag er gegokt worden. Alex zet al zijn losse dollars (3 stuks) in en ja hoor, prijs. 5 dollar terug. Toch goed voor 2 dollar winst. Nog een drankje en dan terug naar de kamer. Het was weer een lange dag en om 22.30 gaan we slapen.

• 10 Augustus 2014 - 10:36

Walter :

Hoi Alex en Maaike.
    Wij zijn inmiddels al weer thuis.
    Vanavond komt Ingrid bij ons de foto's bekijken.
    Leuke trip zijn jullie aan het maken. Heel herkenbaar allemaal.
    En toch iedere keer weer nieuwe dingen. Gaaf hoor.
    We kijken al weer uit naar de rest van jullie belevenissen en de bijbehorende foto's.
    Heel veel plezier nog en de groeten uit Geldrop.

Anne-Marie en Walter